۱۳۸۸ شهریور ۱۵, یکشنبه

نامه هفدهم استاد ماسون به جوينده حقيقت( کمال)



نامه هفدهم


دوست گرامی...... سلام

در نامه شما درباره مقاله ارسالی نکته ای جلب توجهم را کرد که بایستی برای روشن شدن جنابعالی توضیحی بدهم .
دوست من ، داشتن عنوان استاد فراماسونی به این معنی نیست که آن فرد به کلیه رموز و فوت و فن این مکتب آگاه باشد .
بلکه این عنوان و درجه به این معنی میباشد که می تواند وارد این مکتب شده و به تحقیق و مطالعه بپردازد و درست مانند کارت عبوری است برای ورود به کلوپی که برای عموم آزاد نیست و برای مثال به این ترتیب که شخصی کارت کتابخانه ملی را در اختیار داشته باشد که او را مجاز به ورود میسازد ولی دلیل برآن نیست که از مندرجات کلیه کتابها اطلاع داشته باشد و یا از صحت و سقم مطالب آنها آگاه باشد .
با توجه به این نمونه بسیار ساده بایستی به اطلاع جنابعالی برسانم که من از صحت و سقم آنچه آن نویسنده درباره جنگ جهانی اول و دوم نوشته اطلاعی ندارم.
ولی این نکته را هم نادیده نمی گیرم که اغلب روسای جمهوری آمریکا فراماسون بوده اند .
ولی اظهار نظر در مورد اینکه جنگ جهانی اول و دوم را فراماسونها با همراهی یهودیان براه انداخته اند برای من بی اطلاع ممکن نیست .
در مورد این که تز آریائی و آریائی مذهب که مطرح کرده برای من مطلبی ناشناخته است و اولین باری است که در تاریخ آنرا می بینم .
بی تردید نویسنده یا خود یهود ستیز است و یا همچون ناصر پورپیرار مزد بگیر میباشد که با طرح مطلبی از تاریخ دیگر مطالب را به آن پیوند زده و به آنها استدلال می کند .
دوست من در گذشته ای نزدیک هر اتفاقی که در ایران و جهان رخ می داد به سیاست انگلستان مربوط می دانستند و اکنون هر جریانی که در گذشته وحال و آینده رخ داده و بدهد را به فراماسونری نسبت می دهند .
همین مطلب بایستی روشن کند که انان از چه می ترسند و چرا می ترسند و برای مقابله با آن بچه وسائلی متوسل میشوند .
بقول معروف :
درخانه اگر کس است یک حرف بس است!


شب خوش : استاد


*

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر